خبرگزاری کار ایران

نشست نمایندگان دموکرات آمریکا برای بررسی استیضاح ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۰۲۳

نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا بناست درباره احتمال استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور با یکدیگر دیدار کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا بناست امروز -سه‌شنبه- برای نخستین‌بار پس از انتشار گزارش «رابرت مولر»، بازرس پرونده دست داشتن احتمالی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، با یکدیگر دیدار کنند. 

این در حالی است که بسیاری از دموکرات‌ها در زمینه استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، سیاستی محتاطانه را پیش گرفته‌اند. از سوی دیگر، شماری از کمیته‌های مجلس نمایندگان در حال تحقیق بر روی رفتار و مدیریت رئیس‌جمهور هستند. 

در عین حال، قانون‌گذاران تصدیق کرده‌اند که بر شمار کسانی که پس از گزارش مولر در پی استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا هستند، افزوده شده است. 

«امانوئل کلیور»، از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: «در حال حاضر، بر تعداد کسانی که از ما می‌خواهند این قضیه را پیگیری کنیم، افزوده می‌شود. به گمانم بسیاری در پی انجام این کار هستند. باید به این کمیته‌های دادرسی اجازه دهیم تا کارشان را ادامه دهند».

از زمان انتشار گزارش مولر درباره احتمال تبانی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، شمار زیادی از دموکرات‌ها بر طبل استیضاح ترامپ کوبیده‌اند و معتقدند که این گزارش نشان می‌دهد که وی به‌شیوه‌ای رفتار کرده که باید او را از سمتش عزل کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز