خبرگزاری کار ایران

شمار قربانیان «کار بیش از حد» در انتخابات اندونزی به ۲۷۰ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۷۶

تخمین شده می‌شود که ۸۰ درصد از ۱۳۹ میلیون واجد شرایط رای در این انتخابات شرکت کرده باشند. هر یک از رای‌دهندگان در هر کدام از حوزه‌های انتخاباتی که تعداد آن‌ها در سراسر کشور به ۸۰۰ هزار نفر می‌رسد، در پنج صندوق رای خود را انداخته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ۱۰ روز پس از برگزاری انتخابات اندونزی، بزرگ‌ترین انتخابات یک‌روزه در جهان، بیش از ۲۷۰ نفر از کارکنان حوزه‌های انتخاباتی جان داده‌اند. دلیل عمده این مرگ‌ومیرها خستگی ناشی از ساعات کاری زیاد برآمده شمارش دستی میلیون‌ها برگه رای است. این خبر را یک مقام رسمی امروز -یکشنبه- اعلام کرد. 

تخمین شده می‌شود که ۸۰ درصد از ۱۳۹ میلیون واجد شرایط رای در این انتخابات شرکت کرده باشند. هر یک از رای‌دهندگان در هر کدام از حوزه‌های انتخاباتی، که تعداد آن‌ها در سراسر کشور به ۸۰۰ هزار می‌رسد، در پنج صندوق رای خود را انداخته‌اند. 

«پیوری سوسانتو»، سخنگوی کمیسیون عمومی انتخابات، گفت که تا شامگاه گذشته، ۲۷۲ مقام انتخاباتی در پی خستگی ناشی از کار زیاد جان خود را از دست دادند و هزار و ۸۷۸ نفر نیز بیمار شده‌اند. 

این شمار از جان باختن کارکنان انتخاباتی انتقاد احزاب مخالف دولت را در پی داشته است. 

«احمد موذنی» معاون کارزار انتخاباتی مخالفان دولت، گفت: «کمیسیون عمومی انتخابات در زمینه مدیریت میزان کار کارکنان حوزه‌های انتخاباتی با مصلحت‌اندیشی عمل نکرده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز