خبرگزاری کار ایران

اولین نامزد همجنس‌گرای آمریکا وارد کارزار انتخاباتی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۴۱

شهردار شهر «ساوت بند» در ایالت ایندیانا وابسته به حزب دموکرات با اعلام رسمی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا کارزار انتخاباتی­ خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «پیت بودِجِج» شهردار همجنس‌گرای شهر «ساوت بند» در ایالت ایندیانا وابسته به حزب دموکرات رسما اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شده و مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

در صورت رأی مردم آمریکا به بودجج ۳۷ ساله، وی جوان‌ترین و اولین رئیس‌جمهوری همجنس‌گرای آمریکا خواهد بود.

شهردار ساوت بند روز گذشته- یکشنبه- با سخنرانی در جمع هوادرانش در این شهر با اعلام نامزدی خود در انتخابات اینده قول داد که تغییراتی در این شهر انجام خواهد. وی همچنین دستاوردهایش در دوره شهرداری این شهر را تبلیغ کرد.

بودجج گفت که قصد دارد داستان دیگری کاملا متفاوت از شعار «احیای عظمت آمریکا» توسط «دونالد ترامپ» رئیس جهوری آمریکا در انتخابات پیشین روایت کند.

وی گفت که این وعده ترامپ غیر قابل تحقق است، چرا که بازگشت به زمان گذشته و دوره­‌ای که تا این حد بزرگ نبوده به ویژه با وجود احساس خشم و نوستالژی غیر ممکن است.

بودجج گفت که شعار انتخاباتی وی بر سه اصل امنیت، دموکراسی و آزادی مبتنی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز