خبرگزاری کار ایران

ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن تروریستی خواندن سپاه را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۲۷

ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و واشنگتن را نخستین حامی تروریست‌ها از طریق القاعده و داعش و برخی سازمان‌های وابسته به این دو گروه تروریستی خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن  با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که اقدام آمریکا در درج نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی در چارچوب ادامه قلدرمآبی آمریکا در منطقه و دامن زدن به اختلافات و درگیری‌های قومی و فرقه‌ای و در ادامه زنجیره طولانی سیاست‌های واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران و امنیت منطقه و نیز افزایش تنش و بحران و احتمال جنگ است.

در ادامه این بیانیه آمده است که با اتخاذ چنین موضعی، مسئول تروریسم‌پروری و افراط‌گرائی در کشورهای عربی و اسلامی و جهان، دولت آمریکا بوده و عواقب و پیامدهای این تصمیم به طور کامل متوجه این کشور خواهد بود.

در بیانیه ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن تأکید شده است که استقبال برخی رژیم‌های مزدور از این تصمیم دولت آمریکا در حقیقت در حمایت از رژیم صهیونیستی و تلاش آن برای عملی شدن معامله قرن بوده و آنها باید بدانند که این طرح محکوم به شکست است. 

ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن در بیانیه خود همه آزادگان جهان را به واکنش و پاسخگوئی به سیاست‌های زورگویانه آمریکا فرا خواند که تمام مخالفان با سیاست‌ها و طمع‌ورزی‌هایش را تروریست قلمداد می‌کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز