خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد می برای استعفا در صورت حمایت نمایندگان از برگزیت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۹۱

رسانه‌­های انگلیس اعلام کردند که نخست وزیر این کشور به نمایندگان حامی طرح برگزیت وعده داد در صورت رأی دادن به نفع طرح خروج از اتحادیه اروپا، از سمت خود کناره‌گیری می­‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، رسانه­‌های انگلیس اعلام کردند که «ترزا می» نخست‌وزیر این کشور به نمایندگان حامی طرح خروج از اتحادیه اروپا وعده داده است که در صورت رأی دادن به این طرح، از سمت خود کناره‌گیری کند.

«رابرت بیستون» دبیر سیاسی شبکه «ای تی وی» به نقل از یک منبع موثق تأکید کرد که می در نشست روز گذشته- یکشنبه- با نمایندگان محافظه‌کار پارلمان از جمله «بوریس جانسون» وزیر سابق خارجه این کشور قول داد در صورت تصویب طرح خروج از اتحادیه اروپا از سمت خود استعفا دهد.

وی تأکید کرد که می حتی در صورت کسب حمایت نمایندگان محافظه‌کار و نمایندگان حزب اتحاد دموکراتیک (ایرلند شمالی) باز هم رإی لازم برای تصویب برگزیت در پارلمان را به دست نمی­‌آورد.

پارلمان انگلیس برای دومین بار به توافق مشترک می با اتحادیه اروپا رأی مخالف داده است.

در صورت ناتوانی می در مهلت تعیین شده برای ارائه طرح خروج مورد توافق با بروکسل در راستای رضایت نمایندگان کشورش احتمالا انگلیس بدون حصول توافق از این اتحادیه خارج شود.

بیش از یک میلیون تظاهر کننده شنبه گذشته با حضور در خیابا­ن‌ها خواستار اجرای همه پرسی جدید درباره طرح خروج از اتحادیه اروپا شدند.‎

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز