خبرگزاری کار ایران

وزارت نفت عراق خبر داد:

بازسازی تمام ایستگاه‌های سوخت‌گیری در نینوا

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۸۳۱

وزارت نفت عراق امروز- شنبه- از بازسازی تمام ایستگاه‌های سوخت‌گیری و مخازن نفتی در استان نینوا خبر داد و بر تلاش برای ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان شهرهای آزاد شده تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «کریم حطاب جعفر»، معاون امور توزیع وزارت نفت عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «عوامل فنی و مهندسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و گروه‌های مرتبط به دستور ثامر الغضبان، وزیر نفت موفق به بازسازی و تعدیل تعدادی از ایستگاه‌های سوخت‌رسانی در استان نینوا شدند که از آن جمله می‌توان به ایستگاه سوخت‌گیری الثقافه بزرگ‌ترین ایستگاه سوخت‌گیری عراق با ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۴۰ هزار لیتر با  ۳۵ پمپ دو کاره و یک کارت برای پر کردن ۷۰ وسیله نقلیه در هر دور اشاره کرد». 

حطاب در این بیانیه افزود: «وزارت نفت در اجرای برنامه‌های خود برای تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز شهروندان در مناطق آزاد شده موفق بوده و این وزارت خانه در صدر تمام گروه‌ها برای ارائه خدمات به مردم این مناطق از جمله استان نینوا قرار دارد».

 وی تأکید کرد که تلاش این وزارتخانه به استان نینوا محدود نشده و شامل تمام استان‌ها می‌شود.

حطاب تأکید کرد که این وزارتخانه به رغم چالش‌های امنیتی و اقتصادی و از دست رفتن توان پالایش ۳۰۰ هزار بشکه در روز در پالایشگاه «الصمود» موفق به تأمین فرآورده‌های نفتی شده است. 

بر اساس این گزارش، تعدادی از ایستگاه‌های سوخت‌گیری و مخازن ذخیره‌سازی در استان نینوا در طول سیطره داعش بر این استان و استان‌های دیگر تخریب شدند. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز