خبرگزاری کار ایران

ابوظبی:

ایران ماهیگیران اماراتی و مصری را آزاد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۰۲۶

چند شهروند اماراتی که چندی پیش برای ماهیگیری وارد آب‌های ایران شده بودند از سوی مأموران مرزی کشورمان بازداشت شدند. پیشتر نیز دو تبعه مصری و سه اردنی که به همین اتهام در ایران زندانی شده بودند، به کشورهای متبوع‌شان تحویل داده شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از گلف‌تودی، وزارت امور خارجه امارات متحده عربی امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که هفت شهروند اماراتی و دو شهروند مصری که در ایران بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

در بیانیه وزارت امور خارجه امارات آمده است که این افراد از اواخر ژانویه ۲۰۱۹ پس از یک سفر ماهیگیری در آبهای خلیج فارس تحت تعقیب قرار گرفتند.

احمد ساری المزروعی، معاون وزیر امور خارجه امارات، از مقام‌های سازمان ملی مدیریت بحران و گارد ساحلی این کشور برای تلاش‌هایشان در راستای حصول اطمینان از بازگشت امن این افراد، تشکر کرد.

وی گفت که وزارت امور خارجه از زمان ایجاد این پرونده بر اقدامات انجام شده نظارت داشت و تلاش‌های هماهنگی برای سازماندهی و تعامل با مقام‌های مربوطه جهت تضمین بازگشت این ۹ نفر به خانواده‌هایشان انجام شده است.

المزروعی تأکید کرد که امور شهروندان امارات متحده عربی برای وزارت امور خارجه در اولویت است و این وزارتخانه تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از بازگشت امن این زندانیان انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز