خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

با ادامه حضور سربازان آمریکایی در سوریه ۱۰۰ درصد موافقم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۹۳

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که با حضور شماری از نیروهای این کشور در سوریه موافق است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، اشاره کرد که اکنون «۱۰۰ درصد» موافق است که شماری از سربازان این کشور را در سوریه نگاه دارد. این خبر را شبکه خبری ان‌بی‌سی روز گذشته -سه‌شنبه- براساس نامه‌ای که به دستش رسیده گزارش داد.

این نامه را گروهی از سناتورها و نمایندگان هر دو حزب در تاریخ ۲۲ فوریه برای ترامپ فرستادند. این در حالی است که ترامپ پیشتر از عزم خود برای خروج تمام‌وکمال نیروهای آمریکایی از سوریه خبر داده بود.

در این نامه، نمایندگان و سناتورها از ترامپ به این خاطر که موافقت کرده گروهی کوچک از نیروهای آمریکایی را در سوریه نگه دارد، تشکر کرد. 

قانون‌گذاران در این نامه نوشته‌اند: «ما از حضور گروه کوچک از نیروهای آمریکایی در سوریه حمایت می‌کنیم. ما موافقیم که ادامه حضور نیروهای حافظ ثبات که گروهی کوچک از نظامیان آمریکایی و شماری از سربازان اروپایی را شامل می‌شود، برای حفظ امنیت در این کشور و جلوگیری از بازگشت داعش ضروری است.»

در ابتدای این نامه،‌ ترامپ نوشته است: «۱۰۰ درصد موافقم. همه‌چیز انجام شده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز