خبرگزاری کار ایران

بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها؛

احتمال شکست ترودو در انتخابات ماه اکتبر، جدی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۳۶

نخست‌وزیر کانادا در تلاش است تا با بزرگ‌ترین بحرانی که در دوران صدراتش با آن مواجه بوده دست‌وپنجه نرم کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، در تلاش است تا با بزرگ‌ترین بحرانی که در دوران صدراتش با آن مواجه بوده دست‌وپنجه نرم کند،‌ با این حال نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که احتمال شکست او در انتخابات ماه اکتبر بسیار جدی است. 

روز دوشنبه دومین عضو کابینه ترودو استعفا داد. وی گفت که اعتماد خود را به چگونگی مواجهه دولت با اتهام‌های مربوط از دست داده است. بر اساس این اتهام‌ها، مقام‌های دولت به «جودی ویلسون-ریبولد»، وزیر پیشین دادگستری، برای احداث شرکت «اس‌ان‌سی-لاوالین» فشار آورده‌اند تا از کشیده شدن پایش به دادگاه به اتهام رشوه جلوگیری کنند. 

«جین فیلیپت» وزیر خزانه‌داری کانادا، از جمله محترم‌ترین وزرای دولت ترودو بود که در پی این اتهام‌ها از سمت خود استعفا داد.

یک مقام رسمی دولت گفت که ترودو از این استعفا بسیار ناامید شده، اما روال سیاسی خود را تغییر نخواهد داد.

این مقام رسمی که نخواست نامش فاش شود، گفت: «ما همچنان تصویر بزرگ‌تری در برابر دیدگان‌مان داریم و دلایلی را از یاد نخواهیم برد که مردم به آن خاطر به ما رای دادند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز