خبرگزاری کار ایران

تلاش بایدن برای جلب کمک حامیان مالی برای کمپین انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۶۰

معاون رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده بنا دارد پیش از آن‌که خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نامزد کند کمک‌های حامیان مالی را به کارزار انتخاباتی‌اش جلب کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره‌ آمریکا، «جو یابدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، بنا دارد پیش از آن‌که خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نامزد کند کمک‌های حامیان مالی را به کارزار انتخاباتی‌اش جلب کند. 

منابع نزدیک به بایدن اظهار کردند که انتظار می‌رود او وارد کارزار انتخاباتی سال آینده میلادی شود، اما در عین حال گفتند که او تلاش دارد برای شروعی قدرتمند از حامیان مالی کمک بگیرد. 

یکی از هم‌پیمانان بایدن که از برنامه‌ریزی‌های او آگاه بود گفت: «این امر از اولویت برخوردار است. اگر منبع مالی خوبی نداشته باشید، اوضاع می‌تواند به مشکل بربخورد.»

براساس گزارش‌ها، بایدن برنامه دارد در رقابت میان نامزدهای حزب دموکرات پیروز شود و سپس برای شکست دادن «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری فعلی ایالات متحده، خود را آماده کند. دیگر استدلال بایدن برای مجاب کردن سرمایه‌گذاران این است که در انتخابات میان‌دوره‌ای او یگانه کسی بود که می‌توانست در ایالت‌های دموکرات و جمهوری‌خواه به یک اندازه تاثیرگذار باشد. 

از آنجایی که نبود پشتوانه مالی برای معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ضعف به حساب می‌آید، وی تلاش دارد حمایت سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

یکی از سرمایه‌گذاران حزب دموکرات گفت: «این موضوع همیشه برای بایدن مشکل‌ساز بوده است. او حتی در دوران سناتور بودنش نیز چنین مشکلی داشت و هیچ‌گاه در جذب اعتماد سرمایه‌گذاران و حامیان مالی موفق نبوده است.»

یک حامی مالی دیگر حزب دموکرات گفت: «باراک اوباما برای خودش حلقه‌ای از حامیان مالی و سیاسی دارد، همچنین هیلاری کلینتون و چاک شومر. اما در ۴۰ سالی که بایدن در صحنه سیاست آمریکاست من تا حالا چیزی به نام حلقه بایدن ندیده‌ام.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز