خبرگزاری کار ایران

روزنامه «یسرائیل هیوم»:

اسرائیلی‌ها مانع به رسمیت شناختن حاکمیت تل‌آویو بر جولان شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۲۰

یک روزنامه عبری زبان مدعی شد که مقام‌های امنیتی اسرائیل مانع طرح تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» صبح امروز- یکشنبه- نوشت که برخی مقام‌های امنیتی اسرائیل که در حال انجام وظیفه در آمریکا هستند، با ارسال پیام‌هایی به اعضای مجلس سنای این کشور خواستار مخالفت سناتورها با طرح قانون به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان اشغالی شدند. 

این روزنامه عبری زبان تأکید کرد که طرح ادامه حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را «تام کاتن» و «تد کروز» دو سناتور جمهوری‌خواه ارائه داند اما نمایندگان دستگاه‌های امنیتی اسرائیل در آمریکا خواستار عدم تصویب این قانون شدند.

روزنامه مذکور از احتمال تعویق به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان توسط آمریکا با این ادعا که حضور اسرائیل در جولان عملی شده و شکی به آن نیست،‌ خبر داد.

یسرائیل هیوم نوشت: «سرنوشت این طرح پس از ارسال پیام‌های مقام‌های امنیتی مذکور مشخص نیست».

این روزنامه عبری توضیح داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا درباره لزوم به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان توسط واشنگتن صحبت و ارسال چنین پیام‌هایی را تکذیب کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز