خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا:‌

گوایدو در سطح جهانی یک سیرک به راه انداخته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۷۷

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت که کارکاس از تمام ابزارهای قانونی برای حراست از دارایی‌هایش در اروپا و آمریکا و جلوگیری از مصادره غیرقانونی آن‌ها بهره می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری راشا تودی، «دلسی رودریگز» معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا، گفت که کارکاس از تمام ابزارهای قانونی برای حراست از دارایی‌هایش در اروپا و آمریکا و جلوگیری از مصادره غیرقانونی آن‌ها بهره می‌گیرد. رودریگز در گفت‌وگو با خبرنگار راشا تودی این سخنان را مطرح کرد.

وی در این مصاحبه عنوان کرد که دولت ونزوئلا «اقدام‌هایی قانونی و عینی» برای باز پس گرفتن دارایی‌هایش صورت داده که دولت آمریکا آن‌ها را ربوده و از سوی بانک‌های اروپایی مسدود شده است. 

رودریگز گفت: «وکلایی را برای حراست از منافع‌مان استخدام کرده‌ایم. اقدام نخست‌ ما مربوط به باز برگرداندن طلایی است که به‌ناحق از سوی بانک انگلستان مسدود شده است.»

وی افزود که این کشور علیه آمریکا که هفت میلیارد دلار از دارایی‌های کارکاس را مسدود کرده اعلام شکایت کرده است. 

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا همچنین با اشاره به «خوان  گوایدو»، رهبر مخالفان این کشور، گفت که اقدام‌های وی برای آینده کشور زیان‌بار است. 

وی افزود: «این فرد نه‌تنها خودش را مسخره کرده، بلکه در سطح جهانی یک سیرک به راه انداخته است.»

رودریگز در پاسخ به این‌که پس از بازگشت گوایدو به کشور چه برخوردی با او خواهد شد گفت که اعمال وی، از جمله تبانی برای به زیر کشیدن دولت، مورد تعقیب و پیگرد قرار خواهد گرفت. 

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا افزود: «این اقدام‌ها مورد پیگرد قانون قرار می‌گیرند. برای مقامات ما نیز چارچوبی قانونی وجود دارد. آنها اقدام‌های ضروری در این زمینه را انجام داده‌اند و همچنان از نظم و قانون در کشور حراست خواهند کرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز