خبرگزاری کار ایران

تشدید درگیری‌ها در محور الحدیده

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۷۱

درگیری‌ها بین نیروهای جنبش انصار الله و عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در شهر الحدیده طی ساعات اخیر نسبت به هفته‌های گذشته بسیار شدیدتر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی،‌ درگیری‌ها در شهر الحدیده بین نیروهای جنبش انصارالله و عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز شدت یافته است.

این درگیری‌ها ابتدا از بازار «الحلقه» و اطراف خیابان «الخمسین» آغاز و به منطقه «یولیو» واقع در شرق الحدیده رسیده است. 

دولت مستعفی یمن طی ادعاهایی جنبش انصار الله را به کاشت مین و مواد منفجره در مخازن مواد غذائی وابسته به سازمان ملل در استان الحدیده متهم کرد. 

«عبدالرقیب فتح»  وزیر بهداشت دولت مستعفی نیز طی گزافه گویی‌هایی سازمان ملل و نهادهای بشردوستانه را به محکومیت جنبش انصار الله در محروم کردن مردم یمن از کمک‌های انسانی و نیز اتخاذ تدابیر سخت علیه این گروه فرا خواند. 

وی در ادامه ادعاهای باطل خود سکوت جامعه جهانی را در قبال اقدام‌های انصار الله غیر قابل قبول توصیف کرد. 

حدود ۲۰ نفر از نیروهای انصارالله در تهاجم جنگنده‌های ائتلاف متجاوز در منطقه حجور واقع در استان حجه جان خود را از دست داده‌اند.

منابع محلی گزارش دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف بیش از ۱۲ حمله به اهداف و مواضع جنبش انصار الله داشته‌اند. 

این منابع محلی همچنین گزارش دادند که کانون درگیری‌ها در جبهه شرقی منطقه «کشر» بوده و جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی خودروی نیروهای انصارالله در شرق «العبیسه» را بمباران کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز