خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

باقی ماندن ۴۰۰ نظامی آمریکایی در سوریه، به معنای تغییر در تصمیم ماه دسامبر نیست

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۸۰

مقام‌های عالی‌رتبه وزارت دفاع اعلام کردند که حدود ۴۰۰ نیروی این کشور، از جمله نیروهای زمینی، تا آینده نزدیک در سوریه خواهند ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که تصمیم وی برای باقی ماندن تعدادی محدود از نیروهای کشورش در سوریه به معنی تغییر در تصمیم ماه دسامبر  وی درباره خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، نیست.

به‌رغم آن‌که رئیس‌جمهوری آمریکا پیشتر از خروج تمام‌وکمال نیروهای ایالات متحده از سوریه و عراق خبر داده بود، مقام‌های عالی‌رتبه وزارت دفاع اعلام کردند که حدود ۴۰۰ نیروی این کشور، از جمله نیروهای زمینی، تا آینده نزدیک در سوریه خواهند ماند. 

ژنرال «جوزف دانفورد»، رئیس مشترک کارکنان، روز گذشته -جمعه- در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که ماموریت واشنگتن برای شکست داعش و احتمال شکل‌گیری دوباره این گروهک تروریستی در خاورمیانه با حضور شمار اندکی از سربازان نیز به دست می‌آید. ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران عقب‌نشینی از مواضع پیشینش را تکذیب کرد، اما مقام‌های رسمی از استقرار شماری از نیروهای این کشور در سوریه خبر داده‌اند. 

دانفورد از اظهارنظر در این‌باره که آیا اروپایی‌ها نیز همچنان نیروهای خود را به این کشور جنگ‌زده ارسال می‌کنند یا نه،‌ سخنی بر زیان نیاورد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز