خبرگزاری کار ایران

انور قرقاش: استراتژی قطر شکست بحران در بحران است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۶۵

وزیر مشاور در امور خارجه امارات با اشاره به نحوه برخورد قطر با موضوع تحریم چهار کشور حوزه خلیج‌فارس، تأکید کرد که استراتژی قطر شکستن بحران در بحران است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «انور قرقاش» وزیر خارجه امارات در صفحه شخصی توئیتر نوشت: «استراتژی قطر شکست بحران در دل بحران است، آسیب رساندن به کشورهای عربستان، امارات، بحرین و مصر از طریق اخبار دروغ، استراتژی به شمار نمی‌رود». 

وی افزود: «این بحران قطر را به کشوری تنها تبدیل کرده است، سالن‌های خالی و عدم اهتمام بین‌المللی از حال و روز استراتژی امروز قطر حکایت دارد». 

وی نوشت: «در همین راستا دوحه به اشتباه خود ادامه می‌دهد و بدون شک منشأ آن ناامیدی و اختلاف نظر است. دوحه باید خودشیفتگی را کنار گذارد و به دنبال راه حل روشنی باشد». 

چهار کشور مذکور از جولای ۲۰۱۷ با قطر به اتهام حمایت از تروریسم قطع رابطه کرده و دوحه را تحریم کردند اما مقا‌م‌های این کشور اتهامات وارده را تکذیب کردند. 

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» روز گذشته در کنفرانس امنیتی مونیخ نسبت به افزایش چند قطبی شدن در خاورمیانه هشدار داد و گفت: «ما با موضوع چند قطبی شدن در منطقه روبه‌رو هستیم که هر روز به صورت غم‌انگیزی در حال افزایش است». 

وی همچنین از وجود افراط‌گرایی و تروریسم به سرکردگی حکام عرب سخن  گفت حال آنکه این حکام دشمنان خود را تروریست توصیف می‌کنند. 

وزیر خارجه قطر در پایان از استقبال کشورش از گفت‌وگو برای حل بحران منطقه خبر داد و این بحران را تهدید امنیتی منطقه توصیف کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز