خبرگزاری کار ایران

رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل:‌

با عبدالفتاح السیسی تجدید خاطره کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۸۱

رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل گفت که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با رئیس‌جمهوری مصر دیدار و خاطرات گذشته را مرور کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «عاموس یادلین» رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به «آمان» در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر دیدار کرده و دو طرف، خاطرات گذشته در دوره فعالیت در اطلاعات نظامی را مرور کرده‌اند.

وی در این توئیت عکس یادگاری با السیسی در کنفرانس مونیخ را منتشر کرد.

یدلین در توئیت خود افزود: «عبدالفتاح السیسی را به خاطر سخرانی جالبش و گسترش روابط استراتژیک مصر و اسرائیل تحسین می‌کنم».

السیسی از دوره ژانویه ۲۰۱۰ تا آگوست ۲۰۱۲ رئیس سازمان  اطلاعات نظامی مصر بوده است. یادلین نیز بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ مدیر سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی بوده است.

رئیس‌جمهوری مصر طی سخنرانی در کنفرانس مونیخ خواستار حل مسأله فلسطین به صورت عادلانه و استفاده از راهکار دو دولت شد.

 دو صفحه «اسرائیل به زبان عربی صحیت می‌کند»، وابسته به وزارت خارجه این رژیم و «اسرائیل در مصر» وابسته به سفارت تل‌آویو در قاهره دیدار یادلین و السیسی با یکدیگر را پوشش دادند.

تصویر السیسی و یدلین به همراه تصویر وزرا و مقامات مصری پشت سر آنان در کنفرانس مونیخ منتشر شده است.

قاهره هنوز درباره این دیدار اظهار نظر نکرده است.

پنجاه و پنجمین نشست سالانه کنفرانس امنیتی مونیخ در روزهای شانزدهم تا هجدهم فوریه برگزار و محورهای  اصلی آن،‌ آینده سیاسی- امنیتی اتحادیه اروپا،‌ پرونده‌های مرتبط با روسیه، اوکراین، خاورمیانه و چین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز