خبرگزاری کار ایران

واکنش تند شاهزادگان و رسانه­‌های سعودی به اظهارات اردوغان

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۵۴

رئیس جمهوری ترکیه به دنبال اظهاراتش علیه ولیعهد سعودی درباره ترور روزنامه‌نگار منتقد این کشور مورد حمله شدید شاهزادگان و رسانه­‌های سعودی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، ‌«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه به دنبال اظهاراتش درباره «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در زمینه قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی مورد حمله تند شاهزادگان و رسانه‌­های سعودی قرار گرفت.

«عبدالرحمن بن مساعد» پسرعموی ولیعهد سعودی با انتشار هشتگ‌­های «اردوغان بی‌ادب» و «اردوغان! بفهم» به زبان ترکی از رئیس جمهوری ترکیه به سختی انتقاد کرد.

بن مساعد گفت: «اردوغان از مدت‌ها پیش اعتبار داشت... عجیب است هر بار در رسانه­‌ها ظاهر می­‌شود فقط بر ناپدید شدن خاشقجی تأکید می­‌کند».

وی در ادامه با عبارت­‌های ترکی افزود: «معادله ساده است: اردوغان دیگر اعتباری ندارد،‌ او بی‌ادب است».

فعالان توئیتری نیز با هشتگ‌­های توهین‌آمیز اظهارات اردوغان را دروغ خواندند.

برخی فعالان نیز در پاسخ به این هشتگ­‌ها به اشاره به اعتراف ولیعهد به جنایت قتل خاشقجی نوشتند که برخی شاهزادگان و رسانه­‌ها در دفاع از جنایتکاران شرمی ندارند.

اردوغان پیش از این تصریح کرده بود: «تمام آنچه که ولیعهد و وزیر خارجه سعودی درباره همکار محلی در موضوع قتل خاشقجی گفته­‌اند، کذب محض است».   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز