خبرگزاری کار ایران

فعال سعودی وضعیت جسمی پادشاه را افشا کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۹۰

فعال توئیتری سعودی یکی از نشانه‌ها و دلایل بیماری پادشاه سعودی این است که دستور داد طاق قصر پادشاهی به زندانی برای شخصیت‌های بزرگ تبدیل شود تا دشمنانش زیر پایش شکنجه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، «احمد مجتهد» فعال سعودی در صفحه شخصی خود با انتشار توئیت‌های پی در پی نوشت: «چنانچه وعده داده بودیم گزارشی از برنامه روزانه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی و وضعیت جسمی و عقلی او را در توئیت‌هایی ارائه می‌دهیم».

مجتهد نوشت: «یکی از نشانه‌ها و دلایل بیماری پادشاه سعودی این است که دستور داد طاق قصر پادشاهی به زندانی برای شخصیت‌های بزرگ تبدیل شود تا کاملا مطمئن که دشمنانش زیر پایش شکنجه می‌شوند».

این فعال توئیتری همچنین نوشت: «وی تمام شاهزادگان و وزرا و بارگانانی را که پیش از این بازداشت شده بودند به این انبار منتقل کرد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر در آن زندانی هستند. اختیار کامل این افراد به «سعود القحطانی» مشاور پیشین دربار واگذار شده است».

وی افزود که «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی توانسته است پدرش را به ورق‌بازی و مراسم جشن و رقص با زنان سرگرم کند. او از همه بیشتر از آلزایمر شاه سود می‌برد.  

مجتهد همچنین درتوئیتی نوشت: «چهار نفر از مهم‌ترین افراد در حلقه ویژه پادشاه عربستان، نایف الزهرانی است که به دلقک کودکان (نوه‌های پادشاه) معروف است، شخصی از نجران به نام شدیّد که با تقلید صدا پادشاه را سرگرم می‌کند، عبدالرحمان الزهرانی (دایی فهده مادر بن سلمان) و فهد الحثلین، برادر فهده و مسؤول رسیدگی به امور شتران پادشاه هستند».

وی در ادامه توضیح داد که پادشاه از زانو درد شدید رنج می‌برد و قرار بود عمل تعویض مفصل زانو انجام دهد اما پزشکان توصیه کردند از آنجا که وضعیت قلب و مغز او تحمل این عمل را ندارد، جراحی نشود، حال نکته اینجاست که بن سلمان از اینکه پدرش تحمل جراحی را ندارد و تا کنون زنده است و او به قدرت نرسیده، ناراحت است!

مجتهد نوشت: «پادشاه علاوه بر بیماری آلزایمر پیش از این نیز در سال ۲۰۰۹ نیز عمل جراحی روی کمرش انجام داده است. او همچنین دچار گرفتگی رگ‌های قلبی و نوعی آریتمی قلب است».

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز