خبرگزاری کار ایران

حمله ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۸۶

ائتلاف عربی به سرکردگی سعودی در یمن اعلام کرد که به دنبال عملیات نظامی این ائتلاف در صنعا عصر روز گذشته- شنبه امکانات نظامی جنبش انصار الله که شامل هواپیماهای بدون سرنشین بوده را تخریب کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی گفت که فرماندهان مشترک ائتلاف عصر روز گذشته- شنبه- رأس ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه عملیات نظامی کیفی برای از بین بردن اهداف نظامی را انجام دادند که  پروژه توانمند سازی پهپادها در هفت تأسیسات پشتیبانی نظامی در مکان‌های پراکنده در صنعا را در دست داشتند.

المالکی گفت که این حمله پس از عملیات اطلاعاتی دقیقی صورت گرفت که فعالیت‌ها و تحرکات انصار الله و مکان‌های حضور کارشناسان خارجی را به دقت زیر نظر گرفت.

وی تأکید کرد که این حمله با منشور بین‌المللی حقوق بشر و قوانین آن سازگار است و فرماندهی ستاد مشترک ائتلاف تمام تدابیر لازم را برای حمایت از شهروندان اتخاذ کرده است.

این در حالی است که شبکه المسیره وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که بر اثر دو حمله هوائی جنگنده‌های وابسته به ائتلاف متجاوز به کارخانه «ازال» در صنعا  دو شهروند غیر نظامی کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند. 

این شبکه گزارش داد که تعداد حملات جنگنده‌های ائتلاف از شب گذشته تا کنون به ۲۴ حمله رسیده و این جنگنده‌ها همچنان در آسمان شهر در حال پرواز هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز