خبرگزاری کار ایران

برادر جو بایدن:

خانواده ما در سال ۲۰۱۶ به ترامپ رای داد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۴۳

برادر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که از نامزدی وی برای تصدی پست ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۰ حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «فرانک بایدن» برادر «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در مصاحبه‌ای گفت که خانواده او در سال ۲۰۱۶ از استراتژی کارزار انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد پیشین ریاست‌جمهوری ناامید شده و به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی ایالات متحده، رای داده‌اند. وی گفت که اگر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در آن زمان کاندیدای حزب دموکرات می‌شد، اوضاع به‌شکلی متفاوت پیش می‌رفت. 

بایدن گفت: «اگر برادرم کاندیدا می‌شد، ایالت‌هایی چون پنسیلوانیا را از دست نمی‌دادیم. خانواده خود من از کارزار کلینتون ناامید شده و به ترامپ رای دادند. اگر برادرم کاندیدا می‌شد، نیازی نبود که مثل کلینتون قبل از انتخابات به میشیگان برویم و دست آخر هم نتوانیم رای آنان را به خود جلب کنیم.»

برادر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت‌: «به گمانم او در انتخابات آینده کاندیدا خواهد شد. می‌شود اینطور گفت که به نظر من او کاندیدا خواهد شد. البته او ممکن است شگفت‌زده‌مان کند، اما خانواده تمام قد پشت سر اوست.»

وی افزود: «به نظرم باید نامزد شود. من مدت‌هاست که او را به این کار تشویق می‌کنم.»

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز