خبرگزاری کار ایران

افشای پشت پرده روابط ترامپ با گروه‌های مجرم مافیایی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۶۵

مجله نیوزویک برخی ابعاد روابط رئیس جمهوری آمریکا با گروه‌های مجرم مافیایی را فاش کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، مجله نیوزویک برخی ابعاد روابط «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با گروه‌های مجرم مافیایی را افشا و پرسش‌هایی را درباره احتمال ادامه ارتباط وی مطرح کرده است. 

این مجله در تحقیقی که «جف استاین» روزنامه‌نگار آمریکائی انجام داده است، نوشت اینکه ترامپ در محله «کوینز» شهر نیویورک مکان انتشار گروه‌های مافیایی بزرگ شده است، شخصیت وی را به این گروه‌ها نزدیک کرده است که این موضوع در آشفتگی‌های رفتاری او از همان زمان مدرسه کاملا مشخص است.

ترامپ در سن ۳۰ سالگی به عنوان شخصی که گروه‌های مافیایی در شرایط سخت  از او طلب کمک مالی کرده‌اند، کانون توجه دفتر تحقیقات پلیس فدرال آمریکا بوده است. 

 حال عجیب نیست که ویژگی بارز فعالیت‌های تجاری ترامپ در سن ۷۰ سالگی، حضور افراد این نوع گروه‌ها در کنار او باشد به گونه‌ای که به زنانی که با آنها روابط نامشروع داشته به عنوان حق السکوت رشوه پرداخت کرده است یا به یک معامله مخفیانه با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه برای ساخت هتلی در مسکو متهم شده باشد. 

وی حتی «مایکل کوهن» وکیل سابق خود را به موش توصیف و بازرسان را به دلیل اعمال فشار بر معاونانش برای تغییر مواضعشان متهم کرد. این همان نوع زندگی است که ترامپ برای خود برگزیده است. 

استاین در تحقیق خود می‌گوید که ترامپ لفظ عامیانه موش را نیز از این گروه‌های مافیایی برگرفته است که همکاران خود را که با دفتر تحقیقات پلیس فدرال همکاری می‌کنند، به این وصف می‌خوانند. 

ترامپ و دنیای جنایت

تحقیق مذکور به این نتیجه می‌رسد که انحطاط و سوق ترامپ به دنیای جنایت ممکن است به وسیله کوهن وکیل او صورت گرفته باشد که در امور شرکت مستغلاتش در نیویورک به او کمک می‌کرد.

در گزارش نیوزویک آمده است که کوهن در دهه ۷۰ قرن گذشته وکیل افراد خانواده «وتو ژنوفسی» بزرگ‌ترین باند مافیایی تبهکار در نیویورک بوده است. 

وی همچنین برخی شرکت‌های مرتبط با مافیا را برای ساخت برج و ساختمان ترامپ در منطقه «منهتن» نیویورک با پرداخت هزینه گزاف اجاره کرد.

استاین در تحقیق خود گزارشی را از روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ نقل می‌کند که ترامپ سال‌ها استخدام کارکنان لهستانی و کره‌جنوبی را در شرکت مستغلات خود انکار کرده است اما در سال ۱۹۹۸ و پس از سال‌ها کشمکش در دادگاه‌ها مخفیانه مبلغ یک میلیون و ۳۸۰ هزار دلار را برای رفع پرونده علیه خود پرداخت کرده است. 

نیوزویک در افشای ابعاد دیگر اسرار زندگی ترامپ نوشت که او و گروه‌های وابسته به او از بسیاری از افراد مجرم و پست برای افتتاح سالن‌های قمار استفاده کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به «دانیل سولیفان» ۴۲ ساله مجرم اشاره کرد که به ترامپ در رفع مشکلات کارگران در پروژه‌های در دست احداث کمک کرد. 

مداخلات روسیه 

در گزارش‌های این مجله به اتهامات ناشی از دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نیز پرداخته و تأکید شده است که البته بازرسان فدرال و مسئولان سیا به هیچ مدرکی مبنی بر وجود توطئه‌ای که ترامپ را محکوم کند، دست نیافته‌اند. 

به عکس، «رابرت مولر» مدیر سابق اف‌بی‌آی به عنوان مشاور ویژه تحقیق در گمانه‌زنی‌های توطئه روسیه در انتخابات ریاست جمهوری به نفع ترامپ انتخاب شد. 

از جمله موضوعاتی که توجه مولر را به خود جلب کرد، نشست ترامپ در سال ۲۰۱۶ به اتفاق«جرد کوشنر» دامادش و «پل منفورت» با یک فرد اجیر شده روسی به منظور بد جلوه دادن تصویر «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات بوده است. 

بر اساس گزارش سایت خبری «بازفید»، کوهن در آن زمان از طریق برخی چهره‌های ناشناخته، آپارتمانی را در ساختمانی که ترامپ قصد داشت در مسکو بسازد، به پوتین ‌نشان داد. 

مجله نیوزویک به نقل از «کریگ اونگر» نویسنده کتاب «دو خانواده ترامپ و پوتین»، نوشت که ترامپ دیر زمانی است که با اموال غیری قانونی روسیه فعالیت می‌کند. 

نویسنده در این کتاب تصریح می‌کند که تمام این امور با عملیات پولشوئی در برج ترامپ در سال ۱۹۸۴ آغاز شد که یکی از افراد مافیای روسیه با مبلغ ۶۰ میلیون دلار، پنج آپارتمان این برج را خریداری کرد. 

وی می‌افزاید که دست کم هزار و ۳۰۰ آپارتمان در آمریکا به همین طریق خریداری شده و هزینه آن به صورت نقدی از طریق منابع ناشناس پرداخت شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز