خبرگزاری کار ایران

خارج شدن طرح تحریم سوریه، روسیه و ایران از دستور کار مجلس سنای آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۱۲

مجلس سنای آمریکا در اعتراض به ادامه تعطیلی بخشی از دولت با طرح پیش نویس دموکرات­‌ها برای تشدید تحریم­‌ها علیه سوریه و متحدان آن، مخالفت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ تلاش دموکرات‌­های سنای آمریکا برای به کرسی نشاندن طرح تشدید تحریم­ ها علیه ایران، روسیه و سوریه با شکست مواجه شد.

 مخالفت مجلس سنا در راستای پایبندی به مانع‌تراشی در مسیر تصویب هر قانونی تا زمان پایان دادن به تعطیلی بخشی از دولت آمریکا و در انتقاد از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور برای درخواست بودجه پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری ساخت دیوار است.

پیش‌نویس طرح مذکور که در سنا تصویب نشد، شامل اعمال محدودیت‌هایی بر روسیه و ایران به حمایت از  دمشق می­‌شود.

این پیش‌نویس همچنین بر بسته شدن حساب­‌ها و بلوکه شدن دارایی­‌های وابسته به افراد و نهادهایی در آمریکاست که به نحوی با دولت سوریه ارتباط دارند. همچنین مانع صدور روادید برای این افراد بوده و مشمول تحریم گروه­‌هایی است که نیازهای نفتی و حوزه هواپیمایی دمشق را تامین می­‌کنند.

این تحریم‌­ها در صورت اجرایی شدن مشمول تمام افرادی می‌­شود که در سوریه فعالیت نظامی داشته یا داوطلب جنگ در این کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز