خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد؛

بایدن تا ۲ هفته دیگر درباره کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۵۰

معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا اعلام کرده است که به کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ بی‌تمایل نیست و به احتمال زیاد تا دو هفته آینده تصمیم نهایی در این زمینه را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در مراحل نهایی تصمیم‌گیری درباره نامزدی‌اش برای ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۰ است و به هم‌پیمانانش گفته که شک دارد دیگر نامزدهای احتمالی حزب دموکرات بتوانند در انتخابات آینده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، را شکست دهند. 

بایدن اعلام کرده است که به کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ بی‌تمایل نیست و به احتمال زیاد تا دو هفته آینده تصمیم نهایی در این زمینه را اتخاذ خواهد کرد.

گرچه بسیاری از رای‌دهندگان دموکرات از عزم بایدن برای نامزدی ریاست‌جمهوری استقبال کرده‌اند، اما هستند کسانی هم که معتقدند نامزد حزب دموکرات باید کسی باشد که بتواند اختلاف‌های بسیاری را که در این حزب وجود دارد، در قالب ائتلافی حل‌وفصل کند. 

«تام کارپر» سناتور دموکرات ایالت «دلاور»، گفت: «بایدن بهترین گزینه برای شکست دادن ترامپ است».

با این حال، شماری از اقلیت‌ها و زنان این انتقاد را مطرح می‌کنند که نامزد بعدی ریاست‌جمهوری باید از میان آن‌ها باشد. این در حالی است که برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که بایدن نمی‌تواند نظر این گروه‌ها را به خود جلب کند. 

برخی نیز معتقدند که رویکرد میانه‌روی بایدن می‌تواند به ضرر حزب دموکرات تمام شود. «والد شهید» فعال چپ‌گرا، گفت: «در سال ۲۰۲۰، میانه‌روی بایدن می‌تواند بدل به عنصری سمی برای حزب دموکرات شود و شکست حزب دموکرات را به دنبال داشته باشد».

 بسیاری از هواداران بایدن معتقدند که در کارزار انتخاباتی، تنها کسی چون او می‌تواند در برابر ترامپ بایستد و تجربه کاری‌اش به‌عنوان معاون ریاست‌جمهوری کمک شایانی به پیروزی‌اش خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز