خبرگزاری کار ایران

فرمانده حشدالشعبی عراق در سالروز تاسیس ارتش:

قدرت و عزت شما مایه افتخار ملت و شرمساری دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۴۹

فرمانده حشدالشعبی عراق امروز- یکشنبه- با تبریک به مناسبت سالروز تأسیس ارتش عراق تأکید کرد که قدرت و عزت ارتش، قدرت و افتخار مردم عراق و مایه سرافکندگی دشمن خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «ابومهدی المهندس» فرمانده حشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه‌­ای به مناسبت نود و هشتمین سالروز تاسیس ارتش عراق گفت: «صمیمانه­‌ترین تبریک­‌ها و تهنیت‌ها را به سربازان قهرمان و فرماندهان دلاور در نود و هشتمین سالروز تشکیل هسته اصلی ارتش عراق تقدیم می­‌دارم».

وی افزود: «باعث افتخار و غرور است که در چنین روزی و با ایمان کامل بگویم  که مردم عراق سربازانی مؤمن، صبور و خویشتن دار دارند که دژ مستحکمی برای این ملت به شمار می­‌روند».

المهندس در ادامه گفت: «شما دیروز قهرمانانی بودید که با غرور و افتخار دوشادوش برادرانتان در حشد الشعبی و دیگر نیروهای امنیتی از خاک میهن دفاع کردید، خون­‌ها اهدا کردید و حماسه­‌ها سرودید و ثمره آن شکست سنگین دشمن و پیروزی مردم عراق بود».

فرمانده الحشد الشعبی در پایان گفت: «برادران و فرزندانم در ارتش عراق! بدانید که قدرت و عزت شما مایه فخر و مباهات ملت و شرمساری دشمنان است، دشمنانی که همواره برای تضعیف و شکست ما تلاش می­‌کنند اما هیهات! هرگز موفق نخواهند شد».  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز