خبرگزاری کار ایران

دیدار رهبران کنگره و ترامپ بر سر بودجه دیوار مرزی بی‌نتیجه ماند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۶۹

تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا همچنان ادامه خواهد داشت. این در حالی است که روز گذشته -چهارشنبه- دیدار رهبران کنگره با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، بی‌نتیجه پایان یافت. 

پیش و پس از این دیدار، حرف چندانی درباره مصالحه بر سر بودجه دیوار مرزی با مکزیک به گوش نمی‌رسید و این نشان از آن دارد که تعطیلی دولت وارد هفته سوم خواهم شد.

ترامپ رهبران کنگره را روز جمعه به کاخ سفید دعوت کرده بود تا طرفین دعوا بتوانند بر سر برنامه رئیس‌جمهوری آمریکا برای ساخت دیوار مرزی به توافق برسند. 

«نانسی پلوسی» رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان، گفت که بنا دارد هزینه ساخت دیوار را از بودجه این کشور حذف کند. 

وی پس از دیدار با ترامپ گفت: «ما از رئیس‌جمهور خواستیم تا دولت را بازگشایی کند. ما مسیری جمهوری‌خواهانه برای این کار پیش پای او گذاشته‌ایم. چرا این کار را نمی‌کند؟»

«چارلز شومر» رهبر اقلیت دموکرات سنا، گفت که از ترامپ پرسیده چرا دولت را بازگشایی نمی‌کند و در عین حال مذاکرات بر سر دیوار مرزی را ادامه نمی‌دهد. 

به نقل از یک منبع آگاه که در زمان این گفت‌وگو حضور داشته ترامپ در پاسخ گفته: «اگر این کار را بکنم، مثل احمق‌ها به نظر می‌آیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز