خبرگزاری کار ایران

لگد مال شدن پرچم اسرائیل توسط وزیر اردنی و خشم رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۳۴

رسانه­‌های عبری اعلام کردند که اسرائیل اعتراض شدید خود را نسبت به اقدام وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی رسمی دولت اردن مبنی بر لگد مال کردن پرچم این رژیم ابراز داشته است.

 به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «جمانه غنیمات» وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی رسمی دولت اردن در مجتمع سندیکاهای شغلی شهر امان پایتخت اردن، پرچم اسرائیل را لگدمال کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نوشت که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پیام شدیداللحنی را از طریق سفارت اردن در سرزمین­‌های اشغالی منتقل کرده و «غسان الجالی» سفیر امان در تل‌آویو را برای ارائه توضیحات در این زمینه احضار کرده است.

این روزنامه، سندیکاهای شغلی اردن را به حمله علیه عادی‌سازی روابط با اسرائیل متهم کرده که برای این منظور پرچم رژیم صهیونیستی را در ورودی ساختمان مجمع روی زمین انداخته تا هر کس وارد شود، آن را لگد مال کند.

این روزنامه عبری زبان افزود که «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن از ورود به مقر سندیکا از درب اصلی که پرچم اسرائیل بر زمین افتاده بود، ‌خودداری کرده و از درب پشتی وارد شده است.

هنوز هیچ موضع رسمی از طرف دولت اردن درباره اخبار رسانه­‌های عبری اتخاذ نشده است.

دولت اردن پنجشنبه گذشته نشستی را در مقر سندیکاهای شغلی برگزار کرد تا وضعیت نارضایتی­‌های موجود در سندیکاها را که به دنبال بحران اقتصادی، خواهان برکناری دولت هستند، بررسی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز