خبرگزاری کار ایران

تغییر در سیاست‌های پلیس مرزی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۹۰

پس از مرگ یک کودک گواتمالایی دیگر در مرز آمریکا، پلیس مرزی از تغییر سیاست خود در این زمینه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، پس از مرگ یک کودک گواتمالایی دیگر در مرز آمریکا، پلیس مرزی از تغییر سیاست خود در این زمینه خبر داد. یک پسر هشت ساله گواتمالایی در شب کریسمس در حالی که در بازداشت پلیس مرزبانی آمریکا قرار داشت، جان خود را از دست داد. این دومین کودک گواتمالایی است که در ماه جاری میلادی در مرز با آمریکا جان خود را از دست می‌دهد. 

«کوین مک‌آلینان» رئیس پلیس مرزبانی آمریکا، شامگاه گذشته -سه‌شنبه- از تغییراتی در سازوکار این ارگان خبر داد. 

نخست آن‌که پلیس مرزی باید تمام کودکان زیر ۱۰ سالی را که در بازداشت نگاه می‌دارد مورد بازبینی پزشکی قرار دهد. 

دوم آن‌که پلیس مرز با سازمان مهاجرت و نیروهای گمرک همکاری می‌کند تا کودکان را به همراه خانواده‌هایشان به مراکز تحت‌نظارت انتقال دهند. 

سوم آن‌که پلیس مرزی گزینه‌هایی را برای کمک‌های پزشکی با دیگر ارگان‌های حکومتی در نظر می‌گیرد. این کمک‌ها می‌تواند از جانب گارد ساحلی و همچنین وزارت دفاع و دیگر نهادهای بهداشتی و نظامی صادر شود. 

دست آخر این‌که پلیس مرزبانی سیاست‌های خود را در زمینه مراقبت از کودکان زیر ۱۰ سالی که تحت بازداشت قرار دارند، تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز