خبرگزاری کار ایران

تقدیر می از ارتش انگلیس برای مقابله با تهدیدهای روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۳۳

نخست وزیر انگلیس از نیروهای نظامی این کشور به دلیل جلوگیری از نفوذ روسیه به آب‌های منطقه­‌ای و حریم فضائی انگلیس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره،‌ «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس، از ارتش این کشور برای مقابله با تهدیدهای روسیه در حوزه منابع آبی و حریم هوائی لندن تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین از سربازان کشورش به دلیل ایفای نقش مهم در پاکسازی منطقه «سالیزبوری» از مواد سمی «نوویچوک» تشکر و سپاسگزاری کرد.

می در پیام تبریک خود به سربازان ارتش انگلیس به مناسبت سال نوی میلادی گفت: «شما نقش مهمی را در پاک‌سازی خیابان­‌های سالیزبوری از مواد سمی عامل اعصاب نوویچوک، ‌حمایت از آب­‌ها و حریم هوائی انگلیس در مقابل تهدیدهای روسیه ایفا کردید».

وی بر سهم بسزای نظامیان انگلیس در تقویت و تحکیم مواضع متحدان این کشور در اروپای شرقی و مشارکت آنان در مبارزه علیه داعش در چارچوب ائتلاف بین‌المللی تاکید کرد.

می گفت: «ارتش انگلیس در کنار ارتش فرانسه و آمریکا در سوریه با تروریست­‌ها جنگید». وی در پیام تبریکش به نظامیان تأکید کرد که شما بار دیگر به مقابله با تجاوز جدید و کسانی که قانون بین‌المللی را نقض می‌­کنند، خواهید پرداخت. وی گفت که شما باید به کار خود افتخار کنید، کشور نیز به همه شما افتخار می­‌کند.

نخست‌وزیر انگلیس از اعتماد خود به ارتش انگلیس برای مقابله با چالش­‌های جدیدی سخن گفت که در سال جدید به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز