خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

رای اعتماد نمایندگان محافظه‌کار بریتانیا به نخست‌وزیر/ توافق طرفین یمنی درباره بازگشایی فرودگاه صنعا/ محکومیت کوهن به ۳ سال زندان

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۵۹

رای اعتماد نمایندگان محافظه‌کار بریتانیا به نخست‌وزیر این کشور، توافق دو طرف مذاکرات صلح یمن درباره بازگشایی فرودگاه صنعا و محکومیت وکیل پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا به تحمل سه سال زندان از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مدیر ارشد مالی هوآوی، با انتشار پیامی به زبان چینی در شبکه «وی چت» از تمام کسانی که این مدت برای آزادی وی تلاش کردند و به او توجه کردند، تشکر و قدردانی کرد.

- جلسه شورای امنیت در مورد اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ از سوی ایران برگزار شد.

- اعضای اتحادیه اروپا پیش از آغاز نشست شورای امنیت درباره پایبندی ایران به توافق هسته‌ای در بیانیه‌ای ضمن تایید انجام تعهدات ایران در برجام از تهران خواستند که آزمایش موشکی خود را متوقف کند.

- وزیر خارجه آمریکا مدعی شد‌ که ایالات متحده در تلاش است تا محدودیت‌های قبلی سازمان ملل در مورد برنامه‌های موشکی بالستیک ایران مجددا اعمال شود.

- دو طرف مذاکرات صلح یمن درباره بازگشایی فرودگاه صنعا به توافق رسیدند.

- وکیل پیشین رییس‌جمهوری آمریکا به نقض چندباره قوانین محکوم شد.

- رییس‌جمهوری ونزوئلا، مشاور رییس‌جمهوری آمریکا را به دست داشتن در نقشه ترورش، متهم کرد.

- نماینده روسیه در جلسه امروز سازمان ملل با دفاع از ایران گفت:‌ در هیچ کجای قطعنامه ۲۲۳۱ ایران از این آزمایش منع نشده است.

- نخست وزیر بریتانیا موفق به کسب رای اعتماد از نمایندگان هم‌حزبی خود شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز