خبرگزاری کار ایران

«سی‌ان‌ان» گزارش داد:

نگرانی ترامپ درباره احتمال استیضاح در مجلس نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۹۱

رئیس‌جمهوری آمریکا ابراز نگرانی کرده که هنگامی که دموکرات‌ها مجلس نمایندگان را در دست می‌گیرند، ممکن است طرح استیضاح او کلید بخورد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، ابراز نگرانی کرده که هنگامی که دموکرات‌ها مجلس نمایندگان را در دست می‌گیرند ممکن است طرح استیضاح او کلید بخورد. این خبر را یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهوری روز گذشته -دوشنبه- گزارش داد. این منبع گفت که ترامپ استیضاح را «احتمالی بسیار قوی و حقیقی» می‌بیند. 

این منبع افزود که ترامپ هنوز مطمئن نیست که امکان چنین امری وجود دارد یا نه.

یک منبع نزدیک به کاخ سفید به سی‌ان‌ان گفت که مشاوران بال غربی باور دارند یگانه موضوع خطرآفرین در این زمینه تخلف‌های مالی مرتبط با «مایکل کوهن» وکیل پیشین ترامپ، در رابطه با معشوقه‌های پیشین رئیس‌جمهور است. 

بحث درباره استیضاح رئیس‌جمهوری پس از آن بالا گرفت که دادستان‌های بخش جنوبی نیویورک برای نخستین‌بار این اتهام را مطرح کردند که کوهن هنگام زیر پا گذاشتن قانون در کارزار ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۱۶ با ترامپ در ارتباط بوده است.

برخی دموکرات‌ها معتقدند که ترامپ اقدامی درخور استیضاح انجام داده و ممکن است پس از پایان اقامتش در کاخ سفید زندانی شود. 

با این وجود، مقام‌های کاخ سفید همچنان معتقدند که تحقیقات «رابرت مولر» دادستان ویژه دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، به استیضاح ختم نخواهد شد. 

یک منبع دیگر در کاخ سفید گفت که ترامپ مطمئن است که گرچه ممکن است در مجلس نمایندگان استیضاح شود، در سنا که در کنترل جمهوری‌خواهان است، محکوم نخواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز