خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی:

زمان صلح با جهان عرب فرا رسیده است/ اعراب باید از ما بترسند

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۲۳

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی گفت که اگر اعراب دوباره از ما بترسند،‌ صلح و آرامش با آنها برقرار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «نفتالی بنت» وزیر آموزش و رئیس حزب خانه یهودی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «آی ۲۴ نیوز» گفت: «سیاست امنیتی اسرائیل با شکست مواجه شده و تروریست‌ها دیگر از ما نمی‌ترسند. هیچ بازدارنده‌ای برای آنها وجود ندارد. تروریست‌ها باید بمیرند نه اینکه با آنها بازی شود».

بنت افزود: «یک فلسطینی به یه یک زن باردار تیراندازی کرد،‌ اما خانه او تخریب نشده و حتما خانواده‌اش از حکومت فلسطین حقوق دریافت خواهند کرد. ‌مدت کوتاهی را در زندان سپری خواهد کرد و طی توافق برای مبادله اسرا آزاد خواهد شد. من از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل می‌خواهم به وعده خود درباره تغییر وضعیت موجود و ایجاد بازدارنده عمل کند».

وی در ادامه گفت: «اسرائیل علاوه بر جنبش حماس در غزه علیه ایران در سوریه و لبنان نیز مبارزه می‌کند».

وزیر آموزش اسرائیل با ابراز اعتماد به ارتش این رژیم گفت: «ما یک ارتش قوی داریم، بنابراین باید از آن حمایت کرده و با رفع قید و بندهای تحمیل شده بر این نهاد، از قدرت آن علیه دشمنانمان استفاده کنیم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز