خبرگزاری کار ایران

ساندی تامیز گزارش داد:

تلاش می برای تغییر شرایط برگزیت

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۶۸

گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است نخست‌وزیر بریتانیا رای‌گیری درباره برگزیت در پارلمان را به تاخیر بیندازد و به بروکسل برود تا شرایط بهتری را برای این طرح از اتحادیه اروپا طلب کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، انتظار می‌رود «ترزا می»، نخست‌وزیر بریتانیا، رای‌گیری درباره برگزیت در پارلمان را به تاخیر بیندازد و به بروکسل برود تا شرایط بهتری را برای این طرح از اتحادیه اروپا طلب کند. این خبر را روزنامه ساندی تایمز گزارش داد. 

این روزنامه به نقل از «وزرا و مشاوران» گزارش داد که انتظار می‌رود می امروز -یکشنبه- برنامه رای‌گیری پارلمان درباره طرح برگزیت را به تاخیر بیندازد. این در حالی است که بیشتر گمانه‌زنی‌ها نشان از آن دارد که طرح می در پارلمان با شکست سختی مواجه خواهد شد. 

به گزارش این روزنامه، می بناست در روزهای آینده به بروکسل سفر کند تا از اتحادیه اروپا بخواهد که شرایط پیمان برگزیت را تغییر دهند. این در حالی است که وزرای ترزا می به او هشدار داده بودند که برای جلب نظر نمایندگان پارلمان باید شرایط بهتری را در برگزیت مطرح کند. 

روزنامه ساندی همچنین گزارش داد که برخی وزرای می در پی برگزاری همه‌پرسی دوم درباره عضویت در اتحادیه اروپا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز