خبرگزاری کار ایران

اعتصاب اتحادیه کارگری پلیس فرانسه

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۷۶

دبیر کل اتحادیه کارگری پلیس فرانسه گفت که قرار نیست اعتصاب‌کنندگان به جلیقه‌زردها بپیوندند، اما با وجود این از آن‌ها حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اتحادیه کارگری پلیس فرانسه از امروز -شنبه- اعلام اعتصاب نامحدود کرده است. این در حالی است که امروز «جلیقه‌زرد»ها بناست در سراسر پاریس دست به تظاهرات بزنند. 

«الکساندر لانگلویس» دبیر کل اتحادیه کارگری پلیس فرانسه، با اعلام این خبر گفت که قرار نیست اعتصاب‌کنندگان به جلیقه‌زردها بپیوندند، اما با وجود این از آن‌ها حمایت می‌کنند. 

لانگلویس گفت: «ما با پلاکاردهایی که نشان می‌دهد با افزایش مالیات بر حامل‌های سوخت مخالفیم به خیابان خواهیم رفت. هر پلیسی که در پست نباشد می‌تواند به ما ملحق شود.»

وی گفت که اغلب با ماموران پلسی بدرفتاری می‌شود و باید «بدون استراحت» کار کنند. بنابراین وی از نیروهای پلیس خواست که اگر از لحاظ روحی خسته‌اند، این «اشتباه مهلک» را که در تظاهرات شرکت کنند، مرتکب نشوند. 

لانگلویس افزود که نیروهای امنیتی فرانسه در مواجهه با معترضان «جلیقه‌زرد» فاقد اختیارات لازم هستند، چراکه «نیکلا سارکوزی»، رئیس‌جمهوری پیشین فرانسه، با متمرکز کردن فعالیت‌هایشان بر وقایع تروریستی توانایی آن‌ها را تضعیف کرده است. وی همچنین گفت که مقام‌های دولت فرانسه باید به برخی خواسته‌های جلیقه‌زردها جامه عمل بپوشانند تا وضعیت کشور آرام شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز