خبرگزاری کار ایران

یدیعوت آحارانوت:

نُجَباء و حزب‌الله به منطقه «جلیل» اسرائیل حمله خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۵۹

پرانتشارترین روزنامه صهیونیستى در گزارشى مدعى حمله قریب‌الوقوع حزب‌الله لبنان و جنبش نُجَباء براى آزادسازى منطقه «جلیل» واقع در اراضى تحت اشغال این رژیم شده است.

به گزارش ایلنا، وب‌سایت رسمى روزنامه صهیونیستى «یدیعوت آحارانوت» روز گذشته -چهارشنبه- طى گزارشى به قلم «دانیال سلیمى» مدعى شده است که حزب‌الله لبنان در نظر دارد به منطقه استراتژیک «جلیل» واقع در اراضى اشغالى فلسطین حمله کند.

این روزنامه افزوده است: «طرح حزب‌الله از این قرار است که نیروهای ویژه این گروه به مناطق اسرائیلی نفوذ کرده و بعد از رساندن خود به اجتماعات، به گروگان‌گیری بپردازند».

یدیعوت آحارانوت در ادامه با تأکید بر اینکه عملیات یادشده به‌صورت گسترده انجام خواهد گرفت، نوشته است: «حزب‌الله تصمیم گرفته است که با کمک جنبش نُجَباء وارد عملیات تصرف منطقه جلیل شود».

این روزنامه اسرائیلى همچنین به کیفیت مقاومت اسلامى نُجَباء پرداخته و آورده است: «نُجَباء یک گروه شبه‌نظامی شیعه عراقی است که چندین هزار جنگجو در عراق و سوریه دارد».

یدیعوت آحارانوت در پایان با تأکید بر رابطه نزدیک نُجَباء با جمهورى اسلامى ایران و حمایت همه‌جانبه ایران از این جنبش خاطرنشان کرده است: «طبق گزارش‌های واصله، نُجَباء روابط خوبى با قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دارد».

رسانه‌هاى رژیم صهیونیستى در حالى با رعب و وحشت به انتشار خبر قریب‌الوقوع بودن حمله مقاومت به اراضى تحت اشغالشان پرداخته‌اند که تهدیدها علیه این رژیم پس از ایده آمریکایى به‌اصطلاح صلح در خاورمیانه به بالاترین حد خود رسیده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز