خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

انتصاب یک زن در یکی از سطوح بالای وزارت در افغانستان برای اولین‌بار/ حکم حبس ابد برای سران اخوان‌المسلمین در مصر/ دیدار رئیس گروه اقدام ایران با وزیر انرژی عربستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۱۲

انتصاب یک زن در یکی از سطوح بالای وزارت در افغانستان برای اولین‌بار، حکم حبس ابد برای سران اخوان‌المسلمین در مصر و دیدار رئیس گروه اقدام ایران با وزیر انرژی عربستان از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رییس‌جمهوری جدید مکزیک گفت که در رابطه با پناهجویان آمریکای مرکزی با همتای آمریکایی خود مذاکره خواهد کرد.

- رؤسای جمهوری کنونی و پیشین آمریکا در مراسم خاکسپاری «جورج بوش پدر» در ردیف اول کلیسای جامع ملی واشنگتن و در کنار یکدیگر نشستند.

- افغانستان برای اولین بار یک زن را برای یکی از سطوح بالای وزارت منصوب کرد.

- تابوت رییس‌جمهوری پیشین آمریکا از ساختمان کنگره خارج شده و به کلیسای جامع ملی واشنگتن منتقل شد.

- سفیر عربستان در آمریکا که برای اولین بار پس از قتل روزنامه‌نگار سعودی به ایالات متحده بازگشته، در مراسم خاکسپاری رییس‌جمهوری پیشین آمریکا شرکت می‌کند.

- بازیگر و کارگردان مطرح هالیوود برای ساخت مستندی در رابطه با روزنامه‌نگار فقید سعودی به ترکیه سفر کرد.

- برای اولین بار طی ۱۵ سال اخیر، پالادیوم در بازار جهانی از طلا پیشی گرفت.

- سناتور آمریکایی گفت که ولیعهد عربستان در جریان قتل روزنامه‌نگار سعودی از بی‌تفاوتی واشنگتن سوء استفاده کرده و بازهم این کار را انجام خواهد داد.

- دادگاهی در مصر سران اخوان‌المسلمین را به حبس ابد محکوم کرد.

- تابوت چهل و یکمین رییس‌جمهوری آمریکا پس از سخنان احساسی جورج بوش پسر از کلیسای جامع ملی واشنگتن خارج شده و راهی تگزاس شد.

- ناو جنگی آمریکایی به آب‌های تحت کنترل روسیه در دریای ژاپن نزدیک شد.

- رییس گروه اقدام ایران در اقدامی غیرمنتظره در آستانه نشست اعضای اوپک، با وزیر انرژی عربستان دیدار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز