خبرگزاری کار ایران

دهن‌کجی دوحه به تحریم‌های واشنگتن/ افزایش پروازهای قطر به ایران از ژانویه ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۹۸

شرکت هوایی قطر ایرویز امروز از افزایش پروازها و توسعه خدمات به ایران از ژانویه و فوریه ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت هوایی قطر ایرویز امروز-دوشنبه- اعلام کرد که در حال توسعه خدمات خود در ایران است.

این اقدام در حالی انجام می‌شود که تحریم‌های آمریکا علیه ایران و شکاف دیپلماتیک در حوزه خلیج فارس، دوحه و تهران را به یکدیگر نزدیک کرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ماه فوریه ۲۰۱۹ پروازهای هفته‌ای دوبار را به اصفهان آغاز خواهد کرد و خدمات موجود در شیراز و تهران را در ماه ژانویه ۲۰۱۹ افزایش خواهد داد.

«اکبر الباکر» مدیر عامل هواپیمایی قطر ایرویز، گفت: «راه‌اندازی این خطوط جدید، بیش از پیش تعهد قطر ایروزیر به ایران را ثابت می‌کند.»

الباکر ماه گذشته گفته بود که ارائه خدمات به ایران با وجود تشدید فشارهای اقتصادی و سیاسی واشنگتن علیه تهران ادامه خواهد داشت.

تهدید‌های ایالات متحده مبنی بر وضع تحریم‌ها علیه هر شرکت آمریکایی یا خارجی که با ایران داد و ستد و همکاری کند، موجب شد فعالیت‌های برخی از شرکت‌های هواپیمایی مهم در ایران از جمله Air ایرفرانس، KLM وبریتیش ایرویز، متوقف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز