خبرگزاری کار ایران

یکی از سران حزب کنگره یمن مکان قبر صالح را فاش کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۷۳

یکی از رهبران حزب کنگره ملی یمن، از احتمال تعیین مکان قبر رئیس‌جمهوری سابق و رئیس پیشین این حزب توسط طرف­‌های مربوط در صنعاء خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ «طاهر حزام» یکی از رهبران حزب «کنگره ملی یمن» در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: «علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین و رئیس حزب مذکور که توسط جنبش انصار الله کشته شد، پشت یک بیمارستان نظامی در صنعا دفن شده است». وی تأکید کرد که جسد صالح پس از مخالفت «احمد علی عبدالله صالح» پسر وی برای دفن در آرامگاه «حصن عفاش» با حضور «یحیی الراعی» رئیس پارلمان یمن و برخی افراد دیگر دفن شد. وی به تاریخ دفن اشاره‌­ای نکرده است.

این رهبر حزب کنگره ملی یمن گفت: «پسر صالح اصرار داشت که پدرش در مسجد جامع «الصالح» دفن شود. فرزند عاروف الزوکا نیز جسد پدرش را در زادگاهش شبوه به خاک سپرد».

طاهر در پاسخ به برخی گمانه زنی­‌ها در شبکه‌­های اجتماعی مبنی بر اینکه جسد صالح در عدن دفن خواهد شد، گفت: «جسد صالح در سردخانه نیست و هرگز در عدن دفن نخواهد شد،‌ این شایعه­‌ها پوچ و بی‌اساس هستند».

بر اساس این گزارش، علی عبدالله صالح سال گذشته به ضرب گلوله جنبش انصار الله کشته شد و سرنوشت جسد او همچنان نامشخص است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز