خبرگزاری کار ایران

به دنبال حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛

سفر خارجی محمود عباس نیمه‌کاره ماند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۰۷

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به سفر خارجی خود پایان داد و به رام‌الله بازگشت.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در سفر خارجی وی همراهی می­‌کرد،‌ گفت: «عباس تصمیم گرفت برای بررسی تحولات اخیر  و حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به سفر خارجی خود پایان دهد و به کشور بازگردد».

شیخ تأکید کرد که عباس از عصر روز گذشته تماس­‌های خود را در تمام سطوح برای تضمین توقف تهاجم اسرائیل ادامه می‌­دهد.

عباس روز گذشته در قالب سفر رسمی از کویت بازدید و با برخی مقام­‌های این کشور دیدار کرد.

از عصر روز یکشنبه ارتش اسرائیل هجوم خود به نوار غزه را ادامه داده است که بر اثر این حملات تعدادی فلسطین شهید و برخی تأسیسات شهری از جمله منازل مسکونی و شبکه ماهواره‌ای «الاقصی» وابسته به حماس تخریب شده است.

عصر روز دوشنبه اتاق مشترک گروه­‌های فلسطینی در پاسخ به حملات اسرائیل بمباران مواضع و شهرک­‌های صهیونیستی را با ده­‌ها موشک از سر گرفتند.

تا ساعات اولیه صبح امروز تعداد شهدای حمله اسرائیل به ۱۲ نفر و تعداد مجروحان به ۹ نفر رسید. دو اسرائیلی نیز کشته و ۳۱ نفر زخمی شده­‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز