خبرگزاری کار ایران

فرانسه برنامه دیدار نتانیاهو و پوتین در پاریس را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۳۸

منبعی در دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از لغو دیدار برنامه‌ریزی شده نخست‌وزیر اسرائیل با رئیس‌جمهوری روسیه در پاریس، به دلیل درخواست فرانسه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی،‌ تلویزیون رسمی اسرائیل از لغو برنامه دیدار «بنیامین  نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در پاریس خبر داد.

در این خبر آمده است: «دیداری که پیش از این بین دو طرف هماهنگ شده بود، ‌ظاهرا قرار بود در روز ۱۱ نوامبر و در مراسم یادبود صدسالگی جنگ جهانی اول برگزار شود». 

تلویزیون اسرائیل به نقل از منبعی در دفتر نتانیاهو بدون ذکر نامش اعلام کرد که این تصمیم در پاسخ به درخواست فرانسه مبنی بر عدم برگزاری نشست‌های جانبی طی مراسم یادبود اتخاذ شده است. 

به گزارش این تلویزیون، ‌روسیه، اسرائیل را عامل اصلی سقوط هواپیمای روسیه در ۱۷ سپتامبر گذشته و کشته شدن ۱۵ نظامی روس می‌داند و از این موضوع همچنان خشمگین است. 

در این گزارش آمده است که پس از لغو این دیدار دو جانبه احتمالا سفر نتانیاهو به پاریس نیز لغو شود.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز روز گذشته گفت: «بمباران مجدد سوریه توسط اسرائیل نه فقط امنیت را به خطر می‌اندازد بلکه موجب بی‌ثباتی در منطقه نیز خواهد شد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز