خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان:

یکی از مظنونان قتل خاشقجی با لباس او از کنسولگری خارج شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۰۳

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» آمریکا تصاویری مبنی بر خروج یکی از مظنونان قتل روزنامه‌نگار فقید سعودی با لباس مقتول از کنسولگری استانبول منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» آمریکا تصاویری از دوربین‌های مداربسته منتشر کرد که نشان می‌دهد یکی از مظنونان قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی که گفته می‌شود نامش «مصطفی مدنی» است، با لباس این روزنامه‌نگار از کنسولگری خارج شده است. 

این شبکه خبری تأکید کرد: «هنگامی که مدنی به کنسولگری رسید، ‌یک پیراهن رنگی و شلوار جین به تن داشت اما با لباس‌های خاشقجی از این ساختمان خارج شده است».

در ادامه خبر این شبکه آمده است که او با لباس خاشقجی به منطقه سلطان احمد واقع در منطقه فاتح استانبول رفت، ‌در آنجا وارد حمام عمومی شده و با همان لباس جین خود از آنجا خارج شده است. 

شبکه سی‌ان‌ان تأکید کرده است: «آنچه مصطفی مدنی انجام داد، با هدف رد گم کردن پس از قتل خاشقجی بوده است». 

خاشقجی پس از انتخاب آمریکا به عنوان تبعید اختیاری در سال ۲۰۱۷ ستون‌نویس روزنامه واشنگتن پست بوده و پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول در تاریخ دوم اکتبر ناپدید شد. 

مقام‌های سعودی ابتدا ادعا کردند که او ساختمان کنسولگری را ترک کرده و آنها برای کشف حقیقت با پلیس ترکیه همکاری می‌کنند اما سرانجام از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و به قتل او داخل کنسولگری بر اثر مشاجره و درگیری با افراد حاضر در این مکان اعتراف کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز