خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه خبر داد:

هماهنگی گوترش با دولت سوریه برای انتخاب جانشین دی‌میستورا

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۸۷

معاون وزیر خارجه روسیه گفت که دبیر کل سازمان ملل در موضوع تعیین نماینده جدید سازمان ملل در سوریه با دولت این کشور هماهنگ است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «میخائیل بوگاندف» معاون وزیر خارجه روسیه گفت که «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل در موضوع تعیین نماینده جدید سازمان ملل در سوریه با دولت این کشور هماهنگ می‌­کند.

بوگاندف در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «انتخاب نماینده جدید تصمیمی است که دبیر کل سازمان ملل با هماهنگی دولت سوریه اتخاذ می­‌کند».

وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه نامزدهای مختلف برای جانشینی «استیفان دی میستورا» نماینده مستعفی سازمان ملل وجود دارد یا شخص خاصی برای این پست مد نظر است گفت: «آنها اسامی مختلفی را ارائه می­‌دهند».

«ویتالی نئومکین» شرق‌شناس روس که مشاور سیاسی دی میستورا است، گفت: «سخن نماینده سازمان ملل در سوریه را در مورد استعفا از این پست به دلایل شخصی تایید می­‌کنم»

وی در ادامه افزود: «به نظر من دی‌میستورا در حال حاضر احساس خستگی می­‌کند و با مشکلات شخصی روبه‌روست، او قبلا به من گفت که بیشتر وقتش به مسافرت‌­های کاری اختصاص داشته و به همین دلیل خانواده‌­اش را کم می­بیند. سن او بالارفته و شاید زمان بازنشستگی باشد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز