خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

شرایط منطقه و جهان به نفع سوریه و عراق در حال تغییر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۷۳۲

رئیس جمهوری سوریه با استقبال از وزیر خارجه عراق تأکید کرد که شرایط منطقه و جهان به نفع سوریه و عراق در حال تغییر است و دلیل اصلی آن، مشروعیت موضوعی است که دو کشور برادر از آن دفاع می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه ضمن استقبال از «ابراهیم جعفری» وزیر خارجه عراق تأکید کرد که پیروزی­‌های سوریه و عراق در مقابله با گروه تروریستی داعش، دستاوردی مشترک است زیرا فضای هر دو کشور با خون قهرمانان این پیروزی­‌ها آمیخته است.

رئیس‌جمهوری سوریه با تاکید بر اهمیت افزایش سطح روابط تاریخی سوریه و عراق و تقویت آن به ویژه در سطح مردمی گفت: «با وجود شرایط امنیتی دو کشور و همچنین برخلاف تمام تلاش‌­های خارجی برای ایجاد مانع در مسیر گسترش روابط دو جانبه،‌ همچنان هر دو کشور در تمام سطوح با یکدیگر هماهنگ بوده و به درک مشترکی از وقایع و تحولات منطقه و جهان رسیده­‌اند».

بشار اسد تأکید کرد: «شرایط منطقه و جهان به نفع سوریه و عراق در حال تغییر است و دلیل اصلی آن، مشروعیت موضوعی است که دو کشور برادر از آن دفاع می­‌کنند. این موضوع مستلزم تلاش برای تحقق پیروزی­‌های بیشتر و استفاده از آن­ در مسیر پیشرفت دو کشور و به طور کلی منطقه است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز