خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع یمن اعلام کرد:

جزئیاتی از عملیات منحصر به فرد در «جیزان» و سقوط ۳ پهپاد سعودی

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۵۷

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی منحصر به‌فرد در جبهه جنوبی، تلفات سنگینی به متجاوزان و مزدوران ائتلاف عربی وارد کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، وزارت دفاع یمن در بیانیه‌ای، جزئیات پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیات‌های روز دوشنبه در منطقه مرزی جیزان واقع در جنوب عربستان را تشریح کرد.

وزارت دفاع یمن تصریح کرد، نیروهای ویژه ارتش در این عملیات‌ها موفق شدند کنترل دو برج «ام‌بی‌سی» و «الرابعه» و تعدادی روستا در جیزان را به دست بگیرند.

طبق این بیانیه، همچنین ۳ پهپاد متعلق به ائتلاف سعودی در منطقه «وادی جاره» در جیزان هدف یمنی‌ها قرار گرفت. سه تانک آبرامز، پنج خودروی نظامی و ۴ خودروی مجهز به دوشکا نیز در عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جیزان منهدم شدند.

در این بیانیه تاکید شده اشت که نیروهای وابسته به ائتلاف متجاوز، در حالی‌که برای بازپس‌گیری پایگاه‌های سقوط‌کرده خود در جیزان تلاش می‌کردند تعدادی از آنها در درگیری با نیروهای یمنی کشته شدند و سلاح‌ها و تجهیزات آنها به غنیمت گرفته شد.

وزارت دفاع یمن تأکید کرد که این عملیات‌های موفقیت‌آمیز ارتش در روز دوشنبه همزمان با دومین سالگرد کشتار شرکت‌کنندگان در مراسم ختم اکتبر سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز