خبرگزاری کار ایران

عربستان کشته شدن خاشقجی در کنسولگری را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۰۸

کنسول عربستان در استانبول گزارش‌ها درباره کشته شدن فعال مطبوعاتی منتقد حکومت سعودی در کنسولگری این کشور در ترکیه را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «محمد العتیبی» کنسول عربستان در ترکیه، در واکنش به برخی گزارش‌های منتشر شده درباره کشته شدن «جمال خاشقجی» فعال منتقد حکومت سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول، گفت که «این اتهام‌های بی‌اساس را کاملا رد می‌کند».

العتیبی همچنین گفت که کنسولگری و سفارت عربستان در ترکیه تمام تلاش خود را پس از ناپدید شدن خاشقجی به کار گرفته­‌اند.

وی افزود: «خاشقجی برای بررسی روند اسناد شخصی خود به کنسولگری مراجعه کرد و اندکی پس از ورودش به ساختمان از آنجا خارج شد».   

العتیبی تاکید کرد که خاشقجی نه در کنسولگری و نه در عربستان حضور ندارد.

وی همچنین گفت که کنسولگری به دوربین­‌هایی مجهز است اما هیچ تصویری ثبت نشده است. بنا بر این نمی­‌توان تصاویری از ورود یا خروج جمال خاشقجی را به کنسولگری که توسط موانع پلیس و سیم خاردار محاصره شده است،  استخراج کرد.

کنسولگری سعودی در استانبول عصر شنبه در تلاش برای توجیه این موضوع گفته بود که جمال خاشقجی نویسنده سعودی که چهار روز قبل ناپدید شده است، در مقر کنسولگری حضور نداشته و صحبت از ربودن وی بی پایه و اساس است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز