خبرگزاری کار ایران

محمد بن‌سلمان:

مقام‌های ترکیه آزادند از کنسولگری عربستان در استانبول بازرسی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۶۹

ولیعهد عربستان گفت مقام‌های امنیتی ترکیه می‌توانند در راستای جستجو برای پیدا کردن روزنامه‌نگار مفقود شده از کنسولگری عربستان در استانبول بازرسی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی روز گذشته-جمعه- گفت که مقام‌های امنیتی ترکیه آزادند در راستای جستجو برای یافتن روزنامه‌نگار مفقود شده از ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول بازرسی کنند.

بن سلمان به بلومبرگ گفت: «محوطه کنسولگری بخشی از خاک ما است اما به آنها اجازه می‌دهیم از آن بازرسی کرده و هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.»

این در حالی است که امروز -شنبه- روزنامه الاخبار به نقل از یک دیپلمات عربی نوشت که «جمال خاشقجی» نویسنده و روزنامه‌نگار سعودی که از روز سه‌شنبه ناپدید شده، اکنون در عربستان به‌سر می‌برد.

به نوشته این روزنامه لبنانی، این روزنامه‌نگار سعودی به ریاض منتقل شده و مقام‌‌های سعودی نیز به همتایان ترک خود اطلاع داده‌اند که سرنوشت خاشقجی مشخص شده و او به عربستان سعودی منتقل می‌شود.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، خاشقجی با یک عملیات بسیار پیچیده و از طریق مداخله «خالد بن‌سلمان» سفیر سعودی در واشنگتن به عربستان منتقل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز