خبرگزاری کار ایران

رهبر پیشین حزب مسلم لیگ پاکستان:

وضعیت جسمی پرویز مشرف هر روز وخیم‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۵۷

رئیس پیشین حزب مسلم لیگ پاکستان اعلام کرد که رئیس‌جمهوری اسبق این کشور باید برای درمان بیماری خود به لندن برود و نمی‌تواند در دادگاه بررسی اتهام خیانت شرکت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری ان‌دی‌تی‌وی، وضعیت جسمی ژنرال «پرویز مشرف»، رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان، «به‌سرعت در حال ضعیف شدن» است و نمی‌تواند در دادگاه مربوط به اتهام خیانت حضور داشته باشد. این خبر را رهبر پیشین حزب مسلم لیگ اعلام کرد. 

مشرف ۷۵ ساله، که از سال ۲۰۱۶ در دوبی زندگی می‌کند، در پی معلق کردن قانون اساسی کشور در سال ۲۰۰۷ متهم به خیانت شده است. 

«محمد امجد» رئیس پیشین حزب مسلم لیگ پاکستان که مشرف در سال ۲۰۱۰ آن را بنا نهاد،‌ گفت که رئیس‌جمهوری پیشین این کشور باید برای درمان هر سه ماه یک بار به لندن برود.

امجد روز گذشته -یکشنبه- در دیدار با خبرنگاران گفت: «مشرف در ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شده بود که پیشتر در آمریکا آن را درمان کرده بود. اما در حال حاضر به بیماری دیگری مبتلا شده است و به همین خاطر باید هر سه ماه یکبار به لندن برود.»

وی گفت: «نمی‌توانیم درباره این بیماری چیزی به مردم بگوییم، اما دادگاه را در جریان آن خواهیم گذاشت و مدارک مربوط را به رئیس دیوان دادگستری ارائه خواهیم داد.»

وی همچنین افزود: «مشرف هر روز ضعیف‌تر می‌شود و نمی‌توانیم زندگی او را در خطر قرار دهیم.»

امجد گفت که مشرف به این شرط به کشور بازگشت که دادگاهی عادلانه داشته باشد و بتواند برای درمان، کشور را ترک کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز