خبرگزاری کار ایران

برای رایزنی درباره برگزیت؛

جرمی کوربین با مقام‌های اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۴۹

رهبر حزب کار گر بریتانیا گفت که با مقام‌های ارشد اتحادیه اروپا درباره برگزیت گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر بریتانیا، امروز -پنج‌شنبه- با مقام‌های ارشد اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد. این در حالی است که او پیشتر گفته بود که او با هر توافقی که دولت بریتانیا به آن دست یابد، مخالفت خواهد کرد. 

کوربین روز گذشته به اعضای حزبش گفته بود که عدم توافق بر سر برگزیت به «فاجعه ملی» خواهد انجامید. با این وجود وی عنوان کرد که با هرگونه توافقی که «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا به آن دست یابد، مخالفت خواهد کرد. 

کوربین گفت که به نظر او ترزا می باید یک همه‌پرسی درباره برگزیت برگزار کند. وی امیدوار است که در صورت برگزاری این همه‌پرسی حزب متبوعش برنده شود و بتواند به توافقی با اتحادیه اروپا دست یابد که بهتر از طرح چکرز نخست‌وزیر از مشاغل حراست کند و حقوق کارگران را حفظ کند. 

«کایر استارمر» از اعضای پارلمان بریتانیا، در حساب توئیتری خود نوشت که او و کوربین برای شرکت در مراسم نام‌گذاری یک میدان به یاد «جو کاکس» سیاستمدار کشته شده حزب کارگر، به بروکسل خواهند رفت و پس از آن با مقام‌های اتحادیه اروپا دیدار خواهند کرد. 

یک مقام در دفتر «میشل بارنیر»، مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا، تایید کرد که کوربین بعد از مراسم با سران این اتحادیه دیدار خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز