خبرگزاری کار ایران

نماینده روسیه در سازمان ملل:

شمار تروریست‌های وفادار به داعش در افغانستان به‌زودی به ۱۰ هزار نفر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۵۹

نماینده روسیه در سازمان ملل درباره افزایش شمار تروریست‌های داعش در افغانستان هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «واسیلی نبنزیا»، سفیر روسیه در سازمان ملل، روز گذشته -دوشنبه- در حاشیه نشست شورای امنیت هشدار داد که شمار تروریست‌های وفادار به گروه داعش در افغانستان در حال افزایش است و شمار اعضای این سازمان تروریستی می‌تواند به‌زودی به ۱۰ هزار نفر نیز برسد. 

نبنزیا گفت: «در حال حاضر توجه ما معطوف به فعالیت‌های تروریستی شاخه داعش در افغانستان است. شمار تروریست‌ها این سازمان در حال افزایش است و بنا به اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، تعداد آن‌ها می‌تواند به زودی به ۱۰ هزار نفر برسد.»

نبنزیا اشاره کرد که روسیه نگران تلاش‌هایی است که داعش برای رسیدن به یک توافق با طالبان و دیگر گروه‌های شبه‌نظامی منطقه صورت داده است. وی افزود که داعش با جنبش ترکستان اسلامی پیوندهای خود را محکم کرده است. 

وی همچنین افزود که باید مکانیسم‌های تحریمی شورای امنیت سازمان ملل را حمایت کرد. نماینده روسیه در سازمان ملل اشاره کرد که چنانچه تلاش‌های منطقه‌ای و جهانی با یکدیگر متحد شود، نبرد با داعش در افغانستان مؤثرتر خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز