خبرگزاری کار ایران

«قسد» نبرد نهایی علیه داعش را در شرق فرات آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۱۶

«نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) از آغاز نبرد نهایی علیه گروه تروریستی داعش در شرق فرات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «نیروهای دموکراتیک سوریه»، امروز- سه‌شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که «نبرد نهایی» برای بیرون راندن عناصر داعشی در مناطق «هجین»، «السوسه» و «الشفعه» در شرق فرات را از چهار محور آغاز کرده است.

«نیروهای دموکراتیک سوریه» در این بیانیه‌ تصریح کرد: «از شب گذشته نیروهای ما نبرد نهایی در چارچوب حمله خود در شرق فرات و حومه جنوب شرقی دیر الزور را با عنوان عملیات «سرکوب تروریسم» از چهار محور با هدف نابودی داعش در آخرین مقرهای‌شان و آزادسازی روستاها و شهرک‌هایی مانند هجین، السوسه و الشعفه به همراه روستاها و مزارع توابع آنها آغاز کردند. این عملیات در مساحتی به ابعاد ۳۵ کیلومتر در طول و ۱۰ کیلومتر در عرض و در ادامه عملیات قبلی یعنی «طوفان جزیره» انجام می‌شود».

در ادامه این بیانیه آمده است: «تیپی از «شورای نظامی دیرالزور» با پشتیبانی یگان‌های گارد مرزی و با مشارکت فعال نیروهای ویژه «یگان‌های مدافع خلق» و نیروی هوایی ائتلاف آمریکایی وارد عملیات شده‌ و واحدهای توپخانه‌ای ائتلاف نیز از طریق هماهنگی با ارتش عراق از این عملیات برای هدف قرار دادن اهداف ثابت تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز