خبرگزاری کار ایران

مقام‌های پیونگ‌یانگ:

واشنگتن هنوز آماده قدم برداشتن در مسیر صلح نیست/ در صورت شکست گفت‌وگوها، فعالیت‌های هسته‌ای را از سر می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۸۴

مقام‌های کره‌شمالی عنوان کردند که ممکن است فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی‌ خود را از سر بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام‌های کره‌شمالی در نامه‌ای به ایالات متحده هشدار دادند که گفت‌وگوهای مربوط به خلع تسلیحات هسته‌ای «بار دیگر در خطر قرار دارند و ممکن است منحل شوند». این خبر را شبکه سی‌ان‌ان امروز -سه‌شنبه- به نقل از افراد آگاه با این مسئله منتشر کرد.

در این نامه که به دست «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا، رسیده است عنوان شده که به نظر «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی، فرآیند گفت‌وگو نمی‌تواند بیش از این پیش برود.

در این نامه به نقل از منابع آگاه آمده است: «ایالات متحده هنوز آماده نیست تا به انتظارات کره‌شمالی جامه عمل بپوشاند و در راستای رسیدن به صلح قدم بردارد.»

به گزارش سی‌ان‌ان، این نامه را «کیم یونگ-چول»، رئیس پیشین سازمان جاسوسی کره‌شمالی، به دست پمپئو رسانده است.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده که کره‌شمالی در نامه‌اش تصریح می‌کند که چنانچه گفت‌وگوهای میان دو کشور به جایی نرسد، پیونگ‌یانگ بار دیگر «فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی‌اش» را از سر می‌گیرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز